Forum www.kgbbastion.fora.pl Strona Główna www.kgbbastion.fora.pl
Forum Klubu Gier Bitewnych Bation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej Infi - Lublin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kgbbastion.fora.pl Strona Główna -> Imprezy, ogłoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Husqvarna
Mistrz Jedi
Mistrz Jedi



Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:57, 08 Paź 2009    Temat postu: Turniej Infi - Lublin

Witam

Klub Deadly Sausages oraz Cytadela Syriusza ma przyjemność zaprosić wszystkich na turniej Infinity .

Turniej odbędzie się dnia 17 października w Wojewódzkim Domu Kultury przy ulicy Dolnej Panny Marii w Lublinie .Wejściówka 12 złotych , przeznaczona na nagrody i koszta organizacji imprezy.
Zaczynamy o 10.00

Turniej Polskiej Ligi Infinity


Sędzia i autor scenariuszy - HUS.



ZASADY TURNIEJU



- Gramy trzy do czterech bitew na 300pv. (6 rund)

-Wszystkie modele użyte podczas turnieju muszą być figurkami Infinity produkcji Corvus Belli.

-Wszystkie modele muszą wiernie reprezentować swój oddział, łącznie z bronią i wyposażeniem.

-Jeśli dana miniaturka nie została jeszcze wydana, może być zastąpiona innym modelem z serii Infinity. Należy poinformować przeciwnika o tym, jaką figurkę reprezentuje ten zastępczy model.

-Używanie konwertowanych modeli jest dopuszczalne, o ile wszystkie lub większość komponentów modelu to produkty Corvus Belli.

-Używanie innych modeli wiernie oddających wygląd modeli Infinity (np własnoręcznie stworzonych przez fanów) jest dopuszczalne, ale jedynie jeśli nie stanowią one produktu
innej firmy .

-Modele muszą być sklejone (przynajmniej ich główne części, nie ma obowiązku dołączania wszystkich drobnych szczegółów wyposażenia czy antenek).

-Modele muszą być umieszczone na oryginalnych podstawkach dołączonych do zestawu, gdyż inne podstawki mogłyby mieć wpływ na rozstrzyganie pewnych sytuacji w czasie walki jak walka wręcz. Dla Haqqislamskiej Gwardii Maghariba, która dostarczana jest bez podstawki, zalecamy okrągłą podstawkę o średnicy ok. 4cali (8 cm).

-Używanie najemników i kompanii najemniczych nie jest dozwolone.

Wszystkie osoby uprasza się o kulturalne zachowanie . Wulgaryzmy i chamstwo , oraz oszukiwanie mogą zostać ukarane punktami karnymi od jednego do 10 maksymalnie - decyzja sędziego.


Na terenie domu kultury obowiązuje oczywiście bezwzględny zakaz spożywania alkoholu i wyrobów tytoniowych.


MODELE:



- brak wymogu malowania

- za pomalowaną armie, bonus – dodatkowy punkt do klasyfikacji końcowej

-za posiadanie własnych żetonów , wzorników , miarki ( te trzy rzeczy - ale swoje nie kolegi...) - dodatkowy punkt do klasyfikacji końcowej.

- proxy nie dopuszczane – w razie niejasności co uznajemy za prox zapraszam na priwa.


RODZAJE TERENU:


Las - daje częściową osłone , -3 do BS i +3 do pancerza , oraz traktowany jak : Difficult terrain. Widoczność do 4 cali . Modele z visorami - poziom 2 i 3 widzą w las także tylko do 4 cali , ale nie maja ujemnego modyfikatora do strzelania.

Skały -traktowane jako : Impassble terrain

Budynki - zwykły teren , bez utrudnień .

Gruzowiska - difficult terrain .

Suprssive fire idzie po całej linii lasu, ale jest traktowany powyżej 4" jako 0 visibility, więc -6 do trafienia.

Speculative fire można strzelać w las do 4". Co więcej las na potrzeby wyznaczania Shadow Zone ma 4" wysokości.


SCENARIUSZE:




Misja I : Rekonesans

Miejsce: Galaktyka Lublix



Na linii środka stołu znajdują się 3 tajne wejścia do jaskini kosmitów. Oprócz tego Każdy z graczy otrzymuje: nadajnik oraz przynętę na kosmitów.

Wejścia: Tylko jedno z nich prowadzi do komnaty sułtana kosmitów. Wejścia odkrywa się w base contact za pomocą short skilla: Discover ( testy WIP obowiązują ). Tylko gracz, który wykonał Discover poznaje, co jest pod znacznikiem.

Nadajnik: Należy w tajemnicy wyznaczyć model, który go otrzyma. Musi to być model wystawiany w strefie wystawienia normalnie oraz Regular. Nadajnika nie można sobie przekazywać, jednak można podnieść ze zwłok. Nadajnik umieszcza się w jaskini Long Skillem.

Przynęta: Paczka zostaje przydzielona na takich samych zasadach, jak Nadajnik, z pominięciem restrykcji o byciu Regular. Reszta, jak wyżej.

Zadania:
- Odkryć właściwy właz do jaskini kosmitów, a następnie umieścić w niej nadajnik – 2 VP ( nadajnik może być tylko jeden w jaskini. )
- Umieścić przynętę na kosmitów w obojętne, którym włazie nie prowadzącym do komnaty sułtana – 1 VP ( jw. )
- Umieścić przynętę na kosmitów w strefie rozstawienia przeciwnika – 1 VP
- Zachować model z nadajnikiem jako żywy na koniec gry – 1 VP





Misja II : Zrobić porządek

Miejsce: Jaskinie kosmitów


Na środku stołu znajduje się wejście do komnaty Sułtana Kosmitów. Naokoło niej rozstawionych jest 4 strażników. Każdy z graczy otrzymuje kolejną paczkę przynęty na kosmitów.

Komnata: właz jest reprezentowany przez znacznik na środku stołu. Ma on wysokość 0, nie zasłania LoFa.

Strażnicy: Każdy ze strażników ma 360 Visor i na wyposażeniu dzidę laserową. Strzelają do każdego, kto wejdzie w ich LoF, jako, że mówią tylko po włosku i przez to nie można się z nimi dogadać.

MOV: 4-2 BS:12 CC:15 ARM:2 W:1 PH:14
Dzida laserowa, CCW

Dzida laserowa: [0-8 +3] [8-16 +3] [16-24 –6] S:14 Ammo: Shock E/M v: yes

Przynęta: Przydzielana, jak w poprzednim scenariuszu. Umieszczona w ZoC strażnika, powoduje jego ruch w jej kierunku, jakby miał Impeteus ( czyli strzela, jak zobaczy kogoś po pierwszej części, lub na początku ruchu ). Ruch następuje na początku rundy każdego gracza.

Zadania:
- Posiadać żywy model w base contact z włazem do komnaty sułtana na koniec gry ( tylko jeden gracz może to spełniać ) – 2 VP
- Zabić więcej strażników niż przeciwnik – 1 VP
- Ściągnąć za pomocą przynęty strażnika na połowę przeciwnego gracza – 1 VP
- Zachować żywy model z przynętą na koniec gry – 1 Vp






Misja III : Uratować księżniczkę gwiezdnej republiki

Miejsce: Komnata sułtana kosmitów i trochę korytarz


Na środku stołu znajduje się tron z sułtanem kosmitów. Oprócz tego na stole znajdują się 4 znaczniki symbolizujące jego sługi. Na krawędzi stołu znajduje się więzienie.

Sułtan kosmitów: Jest wielki zły i tłusty. Jego wzrok powoduje, że cokolwiek wejdzie w jego LoF musi zdać test WIP, albo jest IMM do końca tury. Odporny na to działanie jest tylko Lt początkowy każdej rozpiski.

Sługi: jeden z nich to Luigi, zdrajca i agent gwiezdnej floty. Aby dowiedzieć się, czy to on, należy spróbować się dogadać. Jest to short skill w Base contact. Jeżeli to nie jest Luigi, to jednostka zostaje wplątana w walkę wręcz ze strażnikiem. Jeżeli jest, to da klucz do więzienia. Klucz jest tylko jeden, ale można go podnosić z trupa. Strażnik będzie inicjował CC sam z siebie na początku każdej rundy przeciwnika.

Więzienie: Można je otworzyć tylko kluczem. W środku jest księżniczka. Można ją wziąć i wyprowadzić do swojej strefy rozstawienia, nie ruszając się z nią szybciej niż 4-2.

Zadania:
- Odkrycie Luigiego i uwolnienie księżniczki poprzez wprowadzenie jej do strefy wystawiania – 2 VP
- Uwolnienie księżniczki bez odkrycia zdrajcy – 1VP
- Odkrycie Luidziego, ale nie uwolnienie księżniczki – 1 VP
- Zabicie większej ilości strażników niż przeciwnik – 1 VP






Misja IV : Czynności administracyjne

Miejsce: Gabinet admirała gwiezdnej floty


Na środku stołu siedzi sobie admirał gwiezdnej floty. Jego gabinet ma obszar znacznika Circular. Oprócz tego na stole znajduje się 7 plików papieru, na których admirał zwykł oddawać się twórczości plastycznej.

Admirał: Należy składać mu raport. Może to robić tylko Lt rozspiski, poświęcając jeden rozkaz na turę. Musi być w gabinecie.

Gabinet: Obszar circular template’a. Wchodzi się do niego normalnie, ale modele, które są w środku nie są widoczne z zewnątrz. Nie można ich razić strzałami intuicyjnymi. W środku nie może przebywać więcej niż 3 modele jednego gracza.

Pliki papieru: Można je podnosić i upuszczać short movement skillem.

Zadania:
- Złożenie dłuższego raportu admirałowi, niż przeciwnik – 2 VP
- Posiadanie na koniec gry więcej modeli w gabinecie niż przeciwnik – 1 VP
- Zaniesienie większej ilości papieru Admirałowi – 1 VP
- Przyniesienie ryzy papieru Porucznikiem do generała – 1 VP


Ograniczenia:
Przynęty i Nadajnik: Nie mogą ich mieć modele mechaniczne z G:remote presence, Gakisy, Antypody
Sługi: Wywiad mogą przeprowadzać tylko „żywe” modele, bez Ghost, oraz nie mogą: Antypody, Gakisy
Księżniczka: może ją uratować tylko model bez Ghost
Admirał: Lt raportujący nie może mieć statusu Ghost


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kgbbastion.fora.pl Strona Główna -> Imprezy, ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin