Forum www.kgbbastion.fora.pl Strona Główna www.kgbbastion.fora.pl
Forum Klubu Gier Bitewnych Bation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Infinity - 12. II

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kgbbastion.fora.pl Strona Główna -> Imprezy, ogłoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Husqvarna
Mistrz Jedi
Mistrz Jedi



Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:53, 01 Lut 2010    Temat postu: Infinity - 12. II

Proszę się zapisywać. Wpisowe 10 zł, jak zawsze w 100% na nagrody.

Będę miał przyjemność sędziować osobiście ten turniej.

Turniej Infnity : „Szturm na Beckettville”

[ Accesing MayaNetwork ]
[ search: Becketville; Paradiso; Town ]
[ Language status: PL ]

Beckettville – niewielkie miasto. Założone w 8 lat po kolonizacji planety przez osadników z Yu Jingu. Ludność: największa zanotowana liczba mieszkańców- 34 576. W 22 lata po ząłożeniu miasta, siły Połączonej Armii podczas I ofensywy [ link: 1st Paradiso offensive ] zdobyły ten teren. Od tego czasu nie ma żadnych informacji o stanie Beckettville.

[ log off ]

W ramach prób atakowania obcych na Paradiso, została powzięta operacja wojskowa na dużą skalę, której celem ma być odbicie z rąk AI miasteczka o nazwie Becketville. Jest to operacja nadzorowana przez O-12 i w jej ramach biorą udział wszystkie frakcje, jednak opanowanie kluczowych miejsc w mieście i zatknięcie sztandaru na ratuszu może być dokonane tylko przez jednego dowódcę. Z tego też powodu niemal pewne jest rywalizowanie pomiędzy sobą poszczególnych oficerów, niezależnie od frakcji, którą reprezentują.

Format: 250 pts.
Czas gry: 6 tur, lub 1,5 h

Scenariusze: wykonywane od 2 tury gry.

Misja 1: rozpoznanie

Na stole znajdują się po 2 znaczniki dla każdego gracza rozstawione na granicy deployment zone przeciwnika. Oprócz nich na środku stołu leży znacznik symbolizujący nieprzytomnego żołnierza z poprzedniego wypadu.

Znaczniki: Należy wejść z nimi w base contact modelem, który jest Regular i zaczyna grę we własnej strefie rozstawiania.

Żołnierz: można wyciągać od niego informacje za pomogą Long Skilla w base contact po udanym teście WIPa. ( nie mogą: jednostki z g: remote presence / servant/ synchronised , Antypody, Gakisy ). Można próbować max 2 razy w turze.

Zwycięstwo:
1 VP za osiągnięcie większej ilości znaczników niż przeciwnik
1 VP za przesłuchanie więcej razy żołnierza.
1 VP za złamanie przeciwnika

Misja 2: Zdobywanie informacji

Na linii środka stołu znajdują się dwa zdalne terminale. Oprócz tego na samym środku stołu znajduje się zabezpieczona baza danych.

Terminal: można go nastawić na własną częstotliwość za pomocą short skilla w base contact ( po teście WIP –3 , inzynier WIP ) lub za pomocą hackera na BTS –3. Przeciwnik może próbować to potem przestawić w identyczny sposób ( ograniczenia, jak w misji 1 przy żołnierzu )

Baza danych: Należy z niej zgrać dane za pomocą Long skilla w base contact ( WIP –6, inżynier WIP –3 ) lub hackerem na odległość za pomocą Long skilla ( wymagane zdanie dwóch testów hackowania na BTS-3 ). Można próbować 2 razy na turę.

Zwycięstwo:
1 VP za przestawienie większej ilości terminali na końcu gry
1 VP za pobranie danych
1 VP za złamanie przeciwnika

Misja 3: Zabezpieczenie terenu

Na środku linii środka stołu znajdują się 2 znaczniki symbolizujące punkty dominacji terenu. Oprócz tego na samym środku stołu znajduje się próbka nowej broni kosmitów.

Pkt. dominacji: punkt się liczy w posiadaniu gracza, jeżeli w 6” od niego znajduje się więcej jednostek danego gracza. Jednostki muszą mieć LoF na ten punkt.

Broń: można ją podnieść / upuścić za pomocą short skilla. Jednostka, która ją niesie ma MOV zmniejszony o połowę.

Zwycięstwo:
1 VP za posiadanie większej ilości pkt dominacji na koniec gry
1 VP za posiadanie na koniec gry broni we własnej strefie rozstawienia
1 VP za złamanie przeciwnika

Misja 4: Ostateczne starcie

Każdy z graczy wyznacza model w rozpisce ( musi być regular ), który zostaje mianowany chorążym i ma zatknąć sztandar na ratuszu. Na środku stołu znajduje się znacznik symbolizujący maszt flagowy. Chorąży jest jawny!

Chorąży: w base contact z masztem może zawiesić flage long skillem.

Zwycięstwo:
1 VP za posiadanie własnej flagi na maszcie na koniec gry
1 VP za przeżycie chorążego
1 VP za złamanie przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kgbbastion.fora.pl Strona Główna -> Imprezy, ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin